I Seniorklubben Nørreby mødes vi til hyggelig samvær hver mandag og
torsdag fra kl. 13.30 – til ca. 17.00.
Klubbens formål er, at styrke sammenholdt og lave aktiviteter for
medlemmerne som f.eks. foredrag spil, udflugter m.m.
For at blive medlem skal man være folke- /førtidspensionist eller
efterlønsmodtagere over 50 år, man skal være bosiddende i TAB Nørreby,
beboere i øvrige TAB afdelinger i Torstorp kan også blive medlem.
(Man skal være selvhjulpen for at blive medlem.)
Vi har i øjeblikket en venteliste på optagelse i klubben.